תיקון או התקנה?
תיקון או התקנה? השווה מחירים, בחר טכנאי וחסוך בגדול.

ניקוי מזגנים בבת ים

מנקה מזגנים בבת ים הינו איש מיזוג אוויר לכל דבר ועניין, כלומר טכנאי מזגנים בבת ים המספק שירות של ניקוי תעלות מיזוג אוויר, פילטרים של מזגנים מסוגים שונים ועוד. רגע לפני שמאתרים שירות ניקוי מזגן בבת ים, מבצעים כאן השוואת מחירים באתר מיזוגי.

איך משווים מחיר ניקוי מזגנים בבת ים?

אם אתם מעוניינים להשוות מחירי ניקוי מזגנים בבת ים, תוכלו לייעל תהליכי סקר שוק בעזרת מחירון מיזוגי, אשר מהווה בסיס לכל סקר שוק. להלן דוגמאות מחירי ניקוי מזגן, לנוחיותכם:

יש לציין, ניקוי מזגן אשר כולל חציבה בבטון או שבירת קיר גבס, יהיה יקר יותר מהשירותים לעיל.


מחיר ממוצע לניקוי מזגן עילי בבת ים

מחיר ממוצע לניקוי מזגן עילי בבת ים: 450 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

ניקוי מזגן מעובש בבת ים – פעולה חיצונית או פנימית?

עובש הוא טריקי והוא יכול להופיע בכל מיני מקומות שונים, ככה שמאוד חשוב לאתר אותו בצורה מקיפה לפני שמתחילים לעבוד. אם אתם מריחים ריח של עובש מגיח מהמזגן שלכם, רוב הסיכויים שהוא התחיל את הדרך שלו בתוך תעלות המזגן, כאשר ברוב המקרים הוא יסיים את דרכו בתריסי המזגן.


במילים אחרות, אם אתם עדים לנוכחות של עובש על התריסים עצמם, ישנו סיכוי די טוב שתוכלו למצוא אותו גם בחלקים פנימיים עמוקים יותר של המזגן. כאן נכנס לתמונה מנקה מזגנים בבת ים, שמצידו יכול לפעול באמצעות פירוק החלקים הפנימיים של המזגן.
 

ניקוי מזגנים בבת ים

היתרונות של ניקוי מזגן מקצועי בבת ים

כאשר מזמינים שירות של ניקוי מזגן מקצועי בבת ים, יש לכך כמה יתרונות שונים וחשובים. נחלק את היתרונות האלה ל-3 עיקריים:

  1. איכות אוויר: כאשר מנקים את המזגן בצורה מקצועית, איכות האוויר משתפרת בבית וכן מקלה משמעותית על אנשים אלרגיים לאבק.
     

  2. הגברת יעילות: מזגן נקי הוא מזגן יעיל יותר מבחינת צריכת החשמל שלו וכן מבחינת יעילות המיזוג, זאת הודות למערכת נקייה יותר אשר פועלת בצורה חלקה ללא מאמצים.
     

  3. מניעת תקלות: לכלוך וכן עובש במזגן שמצטבר בתעלות מיזוג האוויר יכולים לגרור תקלות שונות, כך שטיפול בבעיה זו יכול לחסוך הוצאות מיותרות בהמשך. 
     

טכנאי מזגנים זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052500

מהי האחריות שמקבלים באתר מיזוגי?

באתר מיזוגי אינכם מקבלים אחריות על ניקוי מזגנים בבת ים, אבל אתם כן מקבלים 3 הצעות מחירים מאת טכנאי מזגנים מורשים בבת ים, שמספקים אחריות על העבודה שלהם. באופן הזה אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי העבודה תתבצע על הצד המקצועי ביותר שלה.


עם זאת, יש לציין כי בדרך כלל, ניקוי מזגן מהווה פעולה אשר אינה מצריכה החלפות של רכיבים שונים. לכן, האחריות היחידה שניתן לספק היא אחריות לסילוק העובש במזגן. כדי להיות בטוחים מה האחריות כוללת, בצעו כעת השוואת מחירי טכנאי מזגנים בבת ים. לאחר שמקבלים הצעות מחירים מכמה טכנאים שונים, תוכלו לשוחח עמם בטלפון ולקבל את כל התשובות שחשובות לכם לפני הזמנת השירות.